środa, 8 lutego 2012

Babeczka Myszka Miki ^^ sposób na tylkę

Miał być breloczek ale sie odczepiło ; pp i teraz to jest tylko sama babeczka ! ; c jakieś pomysły co z nią zrobić ? :DD
A tak poza tym co tam u was ? Ja jem pizze :D Z Biedronki najlepsza " danie express" bo jest pakowana i nie mrożona : D taka świeża i jutro do biblioteki takie wolne lekcje :DD więc przychodze z tańców i lepie i lepiee ile wlezie :D


***
Tylka
Moze nie odkryłam ameryki ale chce wwam powiedzeć , może już zauważyliście a może nie że w bitej śmietanie w takim sprayu jest końcówka do bitej śmietany wo wystarczy tylko nożem obciąć i gotowe :))
Oki ja lece jeść buziaaki :D

2 komentarze:

  1. smacznego^^
    fajna babeczka;D

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie super babeczka ^^.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !
    Dropsikowa

    OdpowiedzUsuń