czwartek, 8 marca 2012

Zakupy z ekoralików

A więc przepraszam że nie dawałam znaków życia ale miałam normalnie masę sprawdzianów , popraw , kartkówek i wgl .. ale już jutro piątek .. :D ok .. może wiecie czy nie ale 5 marca na stronie ekoraliki była darmowa wysyłka , a tak to kosztuje ..uuu dużo ; p nie powiem wam ile bo dokładnie nie wiem :))
Przesyłka dość szybko przyszła a mianowicie w 1 dzień :)  Zrobiłam sobie zapas łyżeczek nożyków i woreczków do pakowania zamówień :) (  Przepraszam ale zdjęcia zakupów są z kamerki na laptobie bo aparat rozładował sie )  Zdjęcia nieobrobione bo strasznie jestem zmęczona ; o




Ehh .. 
100 woreczków
34 łyżeczki
16 nożyków
Nie robiłam więcej zakupów bo w prawdzie sie nie opłacało za bardzo skoro w innych sklepikach choć za przesyłkę płacisz dużo bardziej sie opłaca .. :) ale jeszcze zależy co i co porrzebujemy  ;)
Wyniosło mnie to 8,14 :) 
i w tym mi siostra postawiła 1 paczke nożyków ^^ 

4 komentarze:

  1. oj a ja właśnie chce z stamtąd kupić a wysyłka kosztuje 14zł;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, fajne zakupy : > Właśnie usiłuję gdzieś zamówić łyżeczki itp. Możesz zdradzić w której zakładce są sztućce na tej stronie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. A ja mam pytanie o inny sklep, czy warto jest kupować w Sklepiku Dla Was? Bo ja się zastanawiam nad zakupami tam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie warto , są fajne rzeczy i nawet jest tanio ^u^

      Usuń