środa, 8 sierpnia 2012

Powracam :3 , wakacejszyn i takie tee

No wijęęc .. tak na początek powiem , że juz tak nie tworze z modeliny , no ale coś tam będe ;D
Już od dawna przymierzałam sie napisać ,, ale to obóz , a to wyjazd za granice no i czasu nie było ;D
a właśnie ,, a jak wam lecą wakacje ? ;D mi szpoko ^^  teraz ważna informacejszyn : nie bede juz tu tak często pokazywać wyroby z modeliny , tylko tak ogólnie handmade i takie tam duperele czyli tak ogólnie troche z mojego życia xD i tam różnie < nw jak to nazwać :3 >  ;D
Ehh .. aparat rozładowany , a telefon zablokowany ;D ;_; więc chyba wkleje zaraz zdj z kamerki moich pazurków ;D .. ale nie poczekam aż sie naładuje aparat bo jakość jest strasznaa :d i jeszcze coś wam później pokaże ;D no to do późnieja ^^

Coś na pocieszenie ;D xD

6 komentarzy:

  1. J ajuż usuwam bannerek candy, bo od kwietnia na moim blogu jest a wyników brak :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Hallo jestem Daria ,
    niezwykle przyjemnie czyta się twoje wpisy, zapewne obejrze twojego bloga również nie raz, a obecnie pozdrawiam i proponuje odwiedzić moją strone www

    OdpowiedzUsuń