czwartek, 19 stycznia 2012

MINI KOMKURS !

 MINI KONKURS ♥



Hej dziś organizuje konkurs z okazji prawie 1000 wejść ! 
ZA
SADY :
1. Dodajesz do obserwatorów 
2.dodajesz na swojego bloga obrazek z informacją , który znajduje sie poniżej
3.W poście z informacją o konkursie dodajesz zdjęcie z  konkursową babeczką              4.Zgłaszasz sie w komentarzu i dajesz link z postem twojego bloga o konkursie .


NAGRODY :

1 miejsce :)

1. 10 komentarzy
2. Polecenie bloga przez 2 tygodnie :)
3. Obserwacja bloga 



2 miejsce :)


1. 5 komentarzy
2. obserwacja 
3. polecenie bloga w poście 


DODATKOWE INFORMACJE !
1. Najładniejsze babeczki wybiorą bliskie mi osoby , aby było uczciwie :)
2. Konkursowa babeczka musi być z MODELINY




Konek sie nie odbędzie jesli sie zgłosi najmiej.6 osób


PRZEPRASZAM ZA BŁĄD NA BANERKU ! :D
DZIĘKUJE Zuzax5 ^^

11 komentarzy:

  1. a można dać babkę kiedyś zrobioną ? {wróciłam ze sql :D}

    OdpowiedzUsuń
  2. tak oczywiście ale żeby była :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha nie ma za co :D Biorę udział :)Mogę wysłać Ci później link a teraz ulepię i wstawię tylko baner na razie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Mogłabyś mi podać jeszcze raz swój numer gg ? Bo mi się tamto gg usunęło i mam nowe :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)
    Dz za komentarz.. też obserwuje
    POzdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam za jakość :( http://modelinoweikolorowe.blogspot.com/2012/01/babeczka-na-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ZGŁASZAM SIĘ^^
    http://marta-myword.blogspot.com/2012/01/konkurs-w-cukierence.html

    OdpowiedzUsuń