niedziela, 8 stycznia 2012

Silikonn ! + Kilka zdjątek :D

A wiec pisałam że miałam go sobie kupić ale sprawa jest taka że patrzałąm w Kauflandzie to potrzebna była jakaś część którą sie wyciska silikon której tam nie było -.- i w careefurze patrzałam to był wyciskany i taki malutki a cena taka sama jak ten wielki i teraz ide do NOMI ! ^^ Oby tam był silikon który spełnia moje wymagania :D ok a teraz Kilka w końcuu udanych moim zdaniem prac : ) wszystkich  tu nie ma : )




Co o nich sądzicie ?

1 komentarz:

  1. fajne:)
    zaprasza do mnie....
    http://marta-myword.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń